14-آذر-1399, 16:12
(آخرین تغییر در ارسال: 14-آذر-1399, 16:23 توسط مسعود عطار منش.)
پس می فرمایید بین جایی که یکی از اطراف مانند اناء سلطان هند بوده و از محل ابتلا خارج است با موارد عادی فرقی نیست و در مثال انای سلطان هند هم باید احتیاط کرد.
حاشا و کلا
ببنید در جایی که از ابتدا از محل ابتلا خارج است اساسا نمیدانیم بالفعل اراده ای هست یا نه چون اگر حرام واقعی در انای سلطان هند باشد دیگر از من اراده ای ندارد بخلاف جایی که هر دو محل ابتلاست که معلوم است بالفعل اراده ای هست و نمیدانیم با اخراج دست از این اراده معلومه برداشته یا نه
حاشا و کلا
ببنید در جایی که از ابتدا از محل ابتلا خارج است اساسا نمیدانیم بالفعل اراده ای هست یا نه چون اگر حرام واقعی در انای سلطان هند باشد دیگر از من اراده ای ندارد بخلاف جایی که هر دو محل ابتلاست که معلوم است بالفعل اراده ای هست و نمیدانیم با اخراج دست از این اراده معلومه برداشته یا نه