1-ارديبهشت-1397, 19:03
قبول که در صرف مفعول له اراده نخوابیده است اما به همان وجهی که در ضربته تادیبا اراده فهمیده شد آیا از امسکتها ضرارا نیز اراده فهمیده نمی شود؟ و آیا بین امسکته ضرارا با لا تمسکها ضرارا در این جهت فرق است؟
مساله جدید: بحثی در آیه 231 سوره بقره
|
|
پیامهای این موضوع |
بحثی در آیه 231 سوره بقره - توسط محمود رفاهی فرد - 23-اسفند-1396, 20:49
RE: بحثی در آیه 231 سوره بقره - توسط محمد 68 - 31-فروردين-1397, 10:47
RE: بحثی در آیه 231 سوره بقره - توسط محمود رفاهی فرد - 31-فروردين-1397, 17:29
RE: بحثی در آیه 231 سوره بقره - توسط محمد 68 - 31-فروردين-1397, 19:18
RE: بحثی در آیه 231 سوره بقره - توسط محمود رفاهی فرد - 1-ارديبهشت-1397, 19:03
|