27-بهمن-1397, 08:59
(11-بهمن-1397, 12:44)سید رضا حسنی نوشته:این پاراگراف خیلی درهم نوشته شده است . لطفا هنگام نقل مطالب از تعبیر و جملات گویاتر استفاده کنید .به نظر ما نه کبرای انقلاب نسبت عرفی است و نه شاهد جمع ولو اینکه شاهد جمع مورد اجماع است. به عنوان جمع عرفی آن ها را قبول نداریم. ثمره جایی ظاهر می شود که مطالبی است که از شاهد جمع نمی توان فهمید، ولی یک مطالبی هست که از شاهد جمع نمی فهمیم ولی از همان خطابین متباینین می توان فهمید. مثل اینکه مولا بگوید احب و اکره نسبت به دو خطاب؛ بعد از این شاهد جمع ها بود که یجب اکرام اعالم را بر عالم عادل حمل کردیم. ما این را قبول نداریم. می گوییم عرف شاهد جمع را به عنوان خودش احترام می کند. اما اینکه جمع عرفی اند شاهدی ندارد.