استاد گنجی به تبع سید یزدی مبطل دانسته و سبب آن را یک عمل وحدانی بودنِ مجموع عمل بیان نموده است پس مجموع نماز یک عمل متصل و واحد محسوب می شود فلذا با ریا در میان آن «من ادخل فی عمله رضا الغیر» صادق است.
خلافا للحکیم و الخوئی که هر دو فرموده اند اگر زیاده مانع نباشد نفس ریا در جزء مستحب هیچ مشکلی ایجاد نمی کند.
در جزء واجب نیز آراء مزبور بعینه وجود دارد.
خلافا للحکیم و الخوئی که هر دو فرموده اند اگر زیاده مانع نباشد نفس ریا در جزء مستحب هیچ مشکلی ایجاد نمی کند.
در جزء واجب نیز آراء مزبور بعینه وجود دارد.
[b]العلم نور یقذفه الله فی قلب من یشاء[/b]