4-اسفند-1401, 03:27
(آخرین تغییر در ارسال: 4-اسفند-1401, 03:32 توسط alikolagar.)
البته باز برای اینکه بیشتر بفهمید یادتون نره که مصحح اقتضایی رو نسبت به برائت شرعیه به کار میبرند نه نسبت به برائت عقلیه
باید بگید آخوند نسبت به برائت عقلیه بيان رو تمام نمیدونه ولی نسبت به برائت شرعیه علم إجمالي رو مقتضی میدونه نه علت تامه خلافا للمیرزا جواد التبریزی که بيان رو تمام میدونه با علم إجمالي ولی باز در برائت شرعیه موافق آخونده
بعد هر گردی هم گردو نیست؛ بين مصحح اقتضائی و مصحح عقوبت فرقه ظاهرا قاطی کردی تو نوشته
باید بگید آخوند نسبت به برائت عقلیه بيان رو تمام نمیدونه ولی نسبت به برائت شرعیه علم إجمالي رو مقتضی میدونه نه علت تامه خلافا للمیرزا جواد التبریزی که بيان رو تمام میدونه با علم إجمالي ولی باز در برائت شرعیه موافق آخونده
بعد هر گردی هم گردو نیست؛ بين مصحح اقتضائی و مصحح عقوبت فرقه ظاهرا قاطی کردی تو نوشته