6-اسفند-1401, 21:31
۱. به ذریعه و عده و دیگر کتب متقدمین مراجعه بفرمایید بعد "غلبه چنین فهمی بین اکثر فقها" را ادعا کنید.
۲. چنانکه عرض کردم یک اشکال اصلا بحث قبح نیست؛ بحث طور تکلم عقلائی و عرفی است. شما در جواب فرموده اید که این هم از آن حرفهاست و مجدد آن را به بحث قبح پیوند داده اید.
۳. پیشنهاد میکنم در مباحثه علمی، ملتزم به مراعات ادبیات علمی باشید.
۲. چنانکه عرض کردم یک اشکال اصلا بحث قبح نیست؛ بحث طور تکلم عقلائی و عرفی است. شما در جواب فرموده اید که این هم از آن حرفهاست و مجدد آن را به بحث قبح پیوند داده اید.
۳. پیشنهاد میکنم در مباحثه علمی، ملتزم به مراعات ادبیات علمی باشید.