20-بهمن-1391, 13:57
(آخرین تغییر در ارسال: 20-بهمن-1391, 13:58 توسط سید محمود فریمانه.)
نقض به آسد هادی وناقض کلام ایشان وتوضیحی شاید مفید، این آیه در موردی استکه من سائر الجهات بین زن ومرد فرقی نباشد وهردو بالفعل قادر شرعی بر تکلیف باشند، وصدق رجال بر صبی یا حتی گاهی بر نساء به مناسبات حکم وموضوع است ودر این آیه اذا اجتمعا افترقا است ولذا قطعا شامل نساء نمی شود وبه مناسبت حکم وموضوع شامل صبی نیز نمی گردد.
فرصت مطالعه بقیه مطالب نشد لذا اظهار نظر نمی کنیم.
فرصت مطالعه بقیه مطالب نشد لذا اظهار نظر نمی کنیم.