20-شهريور-1402, 11:17
سلام
بنابراین ایشان مبنای توجه به قرائن را پذیرفته اند که می تواند یک اصل نزد عقلاء باشد یعنی عقلاء مقام بیان را با توجه به قرائن ثابت می کنند. در این فرض رجوع به فرع اول می کند. همانگونه که آنچه متداول است می تواند برگرفته ی از یک اصل مبنایی باشد.
بنابراین ایشان مبنای توجه به قرائن را پذیرفته اند که می تواند یک اصل نزد عقلاء باشد یعنی عقلاء مقام بیان را با توجه به قرائن ثابت می کنند. در این فرض رجوع به فرع اول می کند. همانگونه که آنچه متداول است می تواند برگرفته ی از یک اصل مبنایی باشد.