11-ارديبهشت-1393, 09:12
سلام علیکم
با توجه به عبارت شیخ در ج2 صفحه 204 متوجه میشویم که شیخ علم اجمالی را علت تامه میداند چرا که ایشان مخالفت علم اجمالی را و لو به ارتکاب احدهما جایز نمیداند و ارتکاب احدهما را هم مخالف حکم عقل میداند و این کلام فقط با علت تامه بودن علم اجمالی تام خواهد بود.
التماس دعا
با توجه به عبارت شیخ در ج2 صفحه 204 متوجه میشویم که شیخ علم اجمالی را علت تامه میداند چرا که ایشان مخالفت علم اجمالی را و لو به ارتکاب احدهما جایز نمیداند و ارتکاب احدهما را هم مخالف حکم عقل میداند و این کلام فقط با علت تامه بودن علم اجمالی تام خواهد بود.
التماس دعا
اللهم عجل لولیک الفرج