19-بهمن-1391, 18:45
ظاهرا بنابر نقلی که ازدونفرازاصحاب دفتر ایشان شده است ایشان قائل به جوازابتدائی ازمیت می باشندواین فتوابنابراین مبناست.حالاباتوجه به این مطلب دوسؤال جدیدپیش می آید:
1-اگرایشان مرحوم امام رااعلم می دانندباچه توجیهی مقلدین رابه ایشان ارجاع داده اندچراکه احرازاعلم ولودربین مراجع مرحومین به عهده به عهده مکلفین است
2-ایشان می توانست درهمه مسائل به امام ارجاع بدهدنه فقط درمواردی که فتوای خودشان به دست نیامده است
1-اگرایشان مرحوم امام رااعلم می دانندباچه توجیهی مقلدین رابه ایشان ارجاع داده اندچراکه احرازاعلم ولودربین مراجع مرحومین به عهده به عهده مکلفین است
2-ایشان می توانست درهمه مسائل به امام ارجاع بدهدنه فقط درمواردی که فتوای خودشان به دست نیامده است