6-آذر-1391, 17:08
بسمک اللهم و الحمد لک و علی رسولک و آله صلواتک
فکر می کنم که مبنای ایشان این بوده است که می توان به مجتهد اعلم و لو در غیر زمان حیات رجوع کرد و ایشان امام راحل ( رحمه الله ) را اعلم الموجودین می دانستند؛ ولی از یکی از فضلا شنیدم که اکنون از این مبنا که حیات شرط نیست، عدول فرموده اند.
فکر می کنم که مبنای ایشان این بوده است که می توان به مجتهد اعلم و لو در غیر زمان حیات رجوع کرد و ایشان امام راحل ( رحمه الله ) را اعلم الموجودین می دانستند؛ ولی از یکی از فضلا شنیدم که اکنون از این مبنا که حیات شرط نیست، عدول فرموده اند.