21-بهمن-1394, 00:39
دوست عزیز شما به چه بیان غافل مقصر را در مخالفت با واقع معذور نمی دانید؟
با چه بیان ناسی مقصر را در مخالفت با واقع معذور نمی دانید؟
دقیقا به همان بیان قاطعی که به خلاف واقع رسیده است اگر مقصر باشد در مخالفت با واقع معذور نیست. بلکه جاهل مرکب روشن است که از افراد غافل است و غفلت اگر از روی تقصیر باشد عذر در مخالفت با واقع نیست.
با چه بیان ناسی مقصر را در مخالفت با واقع معذور نمی دانید؟
دقیقا به همان بیان قاطعی که به خلاف واقع رسیده است اگر مقصر باشد در مخالفت با واقع معذور نیست. بلکه جاهل مرکب روشن است که از افراد غافل است و غفلت اگر از روی تقصیر باشد عذر در مخالفت با واقع نیست.