اولا بلافاصله میگوییم بلی مشهور این را میگویند هرچند خود شیخ قبول ندارد: و مما ذكرنا ظهر أن ما اشتهر من أن ضعف الدلالة منجبر بعمل الأصحاب غير معلوم المستندفرائد ج1 ص291
ثانیا وجه ان هم روشن است درک اصحاب متصل به زمان معصوم کاشف از این است که مراد امام از روایت چه بوده همانطور که الان اگر اقای شهیدی بگوید مراد اقای تبریزی از این فتوا این بوده نه انی که ظاهرش است ماحرف اقای شهیدی را قبول میکنیم حتی اگر بر خلاف فتوا هم باشد روی همین مبنا اقای بروجردی و امام واقای گنجی واقای قائینی -علی ما نقل اقای کاظمی -اصول متلقات را قبول دارند و میگویند شهرت قدمائیه راسا حجت است حتی اگر روایت هم نداشته باشد چه رسد به اینکه روایتی هم باشد.
ثانیا وجه ان هم روشن است درک اصحاب متصل به زمان معصوم کاشف از این است که مراد امام از روایت چه بوده همانطور که الان اگر اقای شهیدی بگوید مراد اقای تبریزی از این فتوا این بوده نه انی که ظاهرش است ماحرف اقای شهیدی را قبول میکنیم حتی اگر بر خلاف فتوا هم باشد روی همین مبنا اقای بروجردی و امام واقای گنجی واقای قائینی -علی ما نقل اقای کاظمی -اصول متلقات را قبول دارند و میگویند شهرت قدمائیه راسا حجت است حتی اگر روایت هم نداشته باشد چه رسد به اینکه روایتی هم باشد.