ظاهرا در فرض سوال شما که دو معنا متبادر به میشود، طبق توضیحی که برای تبادر داده اند، هر دو معنا میشود حقیقت، چون ملاک حقیقت انسباق است.
اما ظاهرا اصل اینکه آیا تبادر میتواند معنای حقیقی رو مشخص کند مورد قبول نباشد.
چون تبادر هییییچ چیز زائدی نسبت به قبل از تبادر ایجاد نمیکند.
و دفعی هم که برای دور مطرح میکنند قابل اعتنا نیست.
اما ظاهرا اصل اینکه آیا تبادر میتواند معنای حقیقی رو مشخص کند مورد قبول نباشد.
چون تبادر هییییچ چیز زائدی نسبت به قبل از تبادر ایجاد نمیکند.
و دفعی هم که برای دور مطرح میکنند قابل اعتنا نیست.
eitaa.com/hadith