6-ارديبهشت-1392, 18:11
به سوال توجه نفرمودید وقتی خطابات شرع موارد تزاحم وموارد تعارض را نگرفت یعنئ در موارد تزاحم وموارد تعارض امر و بعثی نیست محرکیت وجود نداردوقتی که امری نبود چگونه درموارد تزاحم وموارد تعارض کشف ملاک کنیم تابین تزاحم و تعارض فرق بگذاریم؟؟؟؟ ایاباید از طرق دیگر کشف ملاک کنیم؟یاباید فرق دیگری بین تزاحم و تعارض بیان کرد؟یااصلا باب تزاحم داخل باب تعارض است؟((در ضمن امیر عباس عزیزدو کتاب گرانسنگ حوزه: کفایه الاصول واصول الفقه بسیار دقیق وهمه خوشه چین انهاییم))