(6-ارديبهشت-1392, 18:11)mousavifakhr نوشته: به سوال توجه نفرمودید وقتی خطابات شرع موارد تزاحم وموارد تعارض را نگرفت یعنئ در موارد تزاحم وموارد تعارض امر و بعثی نیست محرکیت وجود نداردوقتی که امری نبود چگونه درموارد تزاحم وموارد تعارض کشف ملاک کنیم تابین تزاحم و تعارض فرق بگذاریم؟؟؟؟ ایاباید از طرق دیگر کشف ملاک کنیم؟یاباید فرق دیگری بین تزاحم و تعارض بیان کرد؟یااصلا باب تزاحم داخل باب تعارض است؟((در ضمن امیر عباس عزیزدو کتاب گرانسنگ حوزه: کفایه الاصول واصول الفقه بسیار دقیق وهمه خوشه چین انهاییم))
دوست عزیز بنده جسارتی نسبت به این دو کتاب نداشتم بلکه تنها از باب اینکه دم دستی ترین کتب اصولی هستند که طلاب قطعا با آنها سر و کار داشته اند و با آنها آشنا می باشند ، به نام آنها اشاره کردم !!!!!!