30-آذر-1399, 11:07
در مورد کلام برادر عطارمنش
اولادتحلیل شما ناتمام است چون گاهی اقل و اکثر بین یک و دو است مثل استظهار زن که بین یک روز و دو روز هست.
و نسبت به اشکال شما به سید خویی رحمه الله تعالی هم اشکال شما ظاهرا خلاف فرض لابشرط بودن اقل است چون لابشرط حتی در ضمن دوتا محقق است و وجوب ساقط
و اینکه باید سومی رو انجام بده با مبنای سید خویی رحمه الله تعالی هم سازگار است چون اگر اکثر و سه تا مستحب باشه بار دوم اگر به قصد ورود باشه اشکال دارد و باید سومی رو هم انجام بده.
البته شاید متوجه منظور شما نشده باشم.
اولادتحلیل شما ناتمام است چون گاهی اقل و اکثر بین یک و دو است مثل استظهار زن که بین یک روز و دو روز هست.
و نسبت به اشکال شما به سید خویی رحمه الله تعالی هم اشکال شما ظاهرا خلاف فرض لابشرط بودن اقل است چون لابشرط حتی در ضمن دوتا محقق است و وجوب ساقط
و اینکه باید سومی رو انجام بده با مبنای سید خویی رحمه الله تعالی هم سازگار است چون اگر اکثر و سه تا مستحب باشه بار دوم اگر به قصد ورود باشه اشکال دارد و باید سومی رو هم انجام بده.
البته شاید متوجه منظور شما نشده باشم.