10-بهمن-1394, 12:48
سلام دوست عزیر 1234rahimi
پیشنهاد می شود علاوه بر دقت در مطالب استاد به بعضی از کتبی که به فارسی و بابیان آسان نتر نوشته شده است مراجعه نمایید و توضیحات را بخوانید(التبه برای ابتدای راه که شاید با بیان شیخ و امثال ایشان آشنا نباشد و کم کم تمرکز اصلی روی کتاب باشد)
و دقت بیشتری لازم است داشته باشید
مثلا قطع موضوعی را نمی توان تعریف کرد به قطعی که در موضوعات برای انسان حاصل میشود چراکه قطع انسان به موضوعات قطع طریقی میتواند باشد یعنی قطع انسان طریق به اثبات موضوع است
قطع موضوعی یعنی قطعی که در موضوع احکام اخذ شده است که به شکل وصقی و ... می تواند باشد.
پیشنهاد می شود علاوه بر دقت در مطالب استاد به بعضی از کتبی که به فارسی و بابیان آسان نتر نوشته شده است مراجعه نمایید و توضیحات را بخوانید(التبه برای ابتدای راه که شاید با بیان شیخ و امثال ایشان آشنا نباشد و کم کم تمرکز اصلی روی کتاب باشد)
و دقت بیشتری لازم است داشته باشید
مثلا قطع موضوعی را نمی توان تعریف کرد به قطعی که در موضوعات برای انسان حاصل میشود چراکه قطع انسان به موضوعات قطع طریقی میتواند باشد یعنی قطع انسان طریق به اثبات موضوع است
قطع موضوعی یعنی قطعی که در موضوع احکام اخذ شده است که به شکل وصقی و ... می تواند باشد.