4-بهمن-1398, 23:37
سلام علیکم
البته در شروح اصول کافی در ذیل این روایت داریم که منظور از این عقل ، عقل اول است که همان حقیقت محمدیه (علیه و آله السلام) می باشد.
و این عقلی که جزء ادله ماست و محل بحث قرار گرفته ، عقل عاشر است.
بنظر حقیر میرسخ که شاید بشه گفت : دلیل با مدعی مطابقت نداره
البته در شروح اصول کافی در ذیل این روایت داریم که منظور از این عقل ، عقل اول است که همان حقیقت محمدیه (علیه و آله السلام) می باشد.
و این عقلی که جزء ادله ماست و محل بحث قرار گرفته ، عقل عاشر است.
بنظر حقیر میرسخ که شاید بشه گفت : دلیل با مدعی مطابقت نداره