22-ارديبهشت-1399, 00:41
در این روایت خود شخص تصریح می کند به این که به خاطر حرارت زیاد نمی توانم بر ریگها سجده کنم پس خودش فرض اظطرار را مطرح میکند
ثانیا این احتمال هم هست به قرینه ورود در مسجد که قصدش خواندن نماز تحیت بوده باشد نه نماز فریضه
و به نظر می رسد حمل بر تقیه کردن بعد از این باشد که ما نتوانیم شاهدی بر احکام اولیه پیدا کنیم
ثانیا این احتمال هم هست به قرینه ورود در مسجد که قصدش خواندن نماز تحیت بوده باشد نه نماز فریضه
و به نظر می رسد حمل بر تقیه کردن بعد از این باشد که ما نتوانیم شاهدی بر احکام اولیه پیدا کنیم