22-شهريور-1399, 12:00
(آخرین تغییر در ارسال: 22-شهريور-1399, 12:10 توسط محمود رفاهی فرد.)
ظاهر مطلبی که نقل کردید این است که ولو محرز باشد این روایت، ماخوذ از کتاب زراره است، از آن جا که مشخص نیست طریق ذکر شده مربوط به همین کتاب باشد نمی توان این روایت را معتبر دانست.
اما مگر مبنای استاد این نیست که داشتن طریق معتبر به کتاب، لازم نیست و همین که مثلا مرحوم شیخ شهادت بدهند که این حدیث، در کتاب زراره است، اصالۀ الحس جاری شده و حکم به اعتبار این شهادت می شود؟
اما مگر مبنای استاد این نیست که داشتن طریق معتبر به کتاب، لازم نیست و همین که مثلا مرحوم شیخ شهادت بدهند که این حدیث، در کتاب زراره است، اصالۀ الحس جاری شده و حکم به اعتبار این شهادت می شود؟