22-آبان-1391, 20:18
به نام خدا
ظاهرا روایتی که در وسائل است، صحیحه است و همه رجال سند آن امامی ثقه هستند. از کلام جنابعالی دانسته می شود که عدم بغدادی بودن هر دوی احمد بن محمد و علی بن حسن دلیل شماست که وجیه به نظر نمی رسد، چون سفر های حدیثی زیادی از روات نقل شده است.اگر ممکن است اشکال را واضحتر بیان فرمایید.(بنده در درس فقه استاد دیگری شرکت می کنم)
ظاهرا روایتی که در وسائل است، صحیحه است و همه رجال سند آن امامی ثقه هستند. از کلام جنابعالی دانسته می شود که عدم بغدادی بودن هر دوی احمد بن محمد و علی بن حسن دلیل شماست که وجیه به نظر نمی رسد، چون سفر های حدیثی زیادی از روات نقل شده است.اگر ممکن است اشکال را واضحتر بیان فرمایید.(بنده در درس فقه استاد دیگری شرکت می کنم)