17-فروردين-1403, 10:36
بنده که فرقش را نفهمیدم.
اگر دفع ضرر محتمل برخاسته از فطرت عقلایی است، قبح ظلم هم کاملا فطری است؟؟؟!!!
اگر دفع ضرر محتمل برخاسته از فطرت عقلایی است، قبح ظلم هم کاملا فطری است؟؟؟!!!
مبتنی نبودن دفع ضرر محتمل بر حسن و قبح عقلی
|
|
پیامهای این موضوع |
مبتنی نبودن دفع ضرر محتمل بر حسن و قبح عقلی - توسط خیشه - 16-اسفند-1402, 12:40
RE: مبتنی نبودن دفع ضرر محتمل بر حسن و قبح عقلی - توسط مسعود عطار منش - 17-فروردين-1403, 10:36
|
موضوعات مشابه ... | |||||
موضوع | نویسنده | پاسخ | بازدید | آخرین ارسال | |
نظر استاد گنجی در مورد اجماعات مدرکی و محتمل المدرکیه | خیشه | 0 | 87 |
14-آبان-1402, 20:58 آخرین ارسال: خیشه |
|
تأثیر عدم انتقال قرینه یا محتمل القرینیه بر عدم تحقق صغرای ظهور | 105767 | 1 | 232 |
23-شهريور-1402, 12:49 آخرین ارسال: مسعود عطار منش |
|
اخذ قصد قربت شرعی است نه عقلی | خیشه | 0 | 1,613 |
2-اسفند-1397, 15:11 آخرین ارسال: خیشه |
|
عقلی بودن صحت در تمام عبادات | 89195 | 0 | 3,401 |
25-اسفند-1393, 19:23 آخرین ارسال: 89195 |