17-آبان-1395, 22:51
این مشکل مربوط به این نیست که حتماً حکم عقل بدیهی باشد. در غیر از بدیهیات نیز احکام عقل حجتند و وضع نیز همین گونه است، بنده عرض کردم حتی، نه این که فقط در بدیهیات این گونه باشد.
در ضمن هنوز بحثی شکل نگرفته است که جناب عالی می فرمایید از بیهوده شدن جلوگیری شود. احساس می کنم که با این بیان به اصل موضوعی که بنده گذاشته ام اشکال دارید! اگر این گونه است واضح بفرمایید و به نکته ای که مورد اشکال است تصریح کنید.
در ضمن بنده شخص خاصی را مد نظر نداشته ام و به نظرم این مشکل شمول دارد در بسیاری از مباحث.
در ضمن هنوز بحثی شکل نگرفته است که جناب عالی می فرمایید از بیهوده شدن جلوگیری شود. احساس می کنم که با این بیان به اصل موضوعی که بنده گذاشته ام اشکال دارید! اگر این گونه است واضح بفرمایید و به نکته ای که مورد اشکال است تصریح کنید.
در ضمن بنده شخص خاصی را مد نظر نداشته ام و به نظرم این مشکل شمول دارد در بسیاری از مباحث.
samimi.blog.ir