11-اسفند-1396, 23:16
(11-اسفند-1396, 23:01)محمد 68 نوشته: در مثال اول چه دلیلی میگوید که کفاره سی روز بر عهده فرد ثابت میباشد که با قیاس کفاره به عقاب، عقاب را محتمل میدانید؟
نیاز به دلیل خاص ندارد؛ افطار عمدی روزه کفاره دارد.
(11-اسفند-1396, 23:01)محمد 68 نوشته: بعد از سنت شدن، حتی در زمان حیاتش تحت اختیار او نیست.
در جزئیات مثال مناقشه نفرمایید بنده صورت متیقن را تصویر کردم.
(11-اسفند-1396, 23:01)محمد 68 نوشته: به نظر میرسد استحقاق عقاب مقوم حکم نیست بلکه مرحله شدید حکم است.مقصود حکم الزامی است. استحقاق عقاب لازمه الزام است نه مقوم آن.