8-اسفند-1394, 19:40
نکته ای در مورد مطلب اولی که نوشته شده است:
موضوع روایت، شک در تکلیف دوران بین محذورین تعارض نصین است
اولا: همانطور که خود حضرتعالی هم توجه دارید تنقیح مناط باید قطعی باشد
ثانیا: اگر بخواهید بگویید موضوع حکم حضرت به توسعه شک در حکم است باید احتمال خصوصیت در قیود تعارض نصین و دوران بین محذورین را در موضوع حکم حضرت نفی کنید در حالیکه شما هیچ بیانی برای عدم احتمال خصوصیت دراین جهات بیان نکردید
موضوع روایت، شک در تکلیف دوران بین محذورین تعارض نصین است
اولا: همانطور که خود حضرتعالی هم توجه دارید تنقیح مناط باید قطعی باشد
ثانیا: اگر بخواهید بگویید موضوع حکم حضرت به توسعه شک در حکم است باید احتمال خصوصیت در قیود تعارض نصین و دوران بین محذورین را در موضوع حکم حضرت نفی کنید در حالیکه شما هیچ بیانی برای عدم احتمال خصوصیت دراین جهات بیان نکردید