13-بهمن-1391, 16:38
در این مساله دو موضوع باید مطرح شود یک موضوع محرم بر زن چیست
زینت است - محرک بودن است (نوعی یا شخصی اختلاف است) - یا مفسده داشتن است
مرحله دوم بر فرض اینکه موضوع موارد بالا باشد آیا مخصصی به خاطر سیره یا دلیل دیگر وجود دارد چنانکه ممکن است گفته شود در مورد ابرو برداشتن سیره وجود داشته است و اگر دلیل مقیدی نباشد آیا قهم فقیه حجت است یا خیر و این مساله مساله مهمی است که آیا فهم اهل خبره در این موضوعات حجت است یا خیر و این اختصاص به اینجا ندارد در بحث معیار کثیر السفر و هم مطرح است
زینت است - محرک بودن است (نوعی یا شخصی اختلاف است) - یا مفسده داشتن است
مرحله دوم بر فرض اینکه موضوع موارد بالا باشد آیا مخصصی به خاطر سیره یا دلیل دیگر وجود دارد چنانکه ممکن است گفته شود در مورد ابرو برداشتن سیره وجود داشته است و اگر دلیل مقیدی نباشد آیا قهم فقیه حجت است یا خیر و این مساله مساله مهمی است که آیا فهم اهل خبره در این موضوعات حجت است یا خیر و این اختصاص به اینجا ندارد در بحث معیار کثیر السفر و هم مطرح است