28-دي-1397, 23:46
جواب سید حائری هم واضح است که مراد فقط عبادات به معنی الاخص نیست بلکه مراد کلیه امور متقوم به قصد است چون کسی توهم هم نمیکند که انقاذ غریق التفات بخواهد
لزوم حسن فاعلی در تحقق امتثال و سقوط تکلیف( نظریه مرحوم نائینی)
|
|
پیامهای این موضوع |
لزوم حسن فاعلی در تحقق امتثال و سقوط تکلیف( نظریه مرحوم نائینی) - توسط خیشه - 24-دي-1397, 20:16
RE: لزوم حسن فاعلی در تحقق امتثال و سقوط تکلیف( نظریه مرحوم نائینی) - توسط سید محسن حائری - 27-دي-1397, 00:47
RE: لزوم حسن فاعلی در تحقق امتثال و سقوط تکلیف( نظریه مرحوم نائینی) - توسط خیشه - 29-دي-1397, 09:39
RE: لزوم حسن فاعلی در تحقق امتثال و سقوط تکلیف( نظریه مرحوم نائینی) - توسط سید محسن حائری - 30-دي-1397, 00:33
RE: لزوم حسن فاعلی در تحقق امتثال و سقوط تکلیف( نظریه مرحوم نائینی) - توسط خیشه - 30-دي-1397, 09:13
RE: لزوم حسن فاعلی در تحقق امتثال و سقوط تکلیف( نظریه مرحوم نائینی) - توسط مهدی خسروبیگی - 28-دي-1397, 23:43
RE: لزوم حسن فاعلی در تحقق امتثال و سقوط تکلیف( نظریه مرحوم نائینی) - توسط خیشه - 29-دي-1397, 09:46
RE: لزوم حسن فاعلی در تحقق امتثال و سقوط تکلیف( نظریه مرحوم نائینی) - توسط مهدی خسروبیگی - 28-دي-1397, 23:46
RE: لزوم حسن فاعلی در تحقق امتثال و سقوط تکلیف( نظریه مرحوم نائینی) - توسط خیشه - 29-دي-1397, 09:48
|