2-اسفند-1391, 12:44
اگر شاهد جمع یک روایت باشد که تفصیل داده بود(مثلا:یجب اکرام العالم العدل و لایحرم اکرام العالم الفاسق) این قطعا رفع تعارض می کند اما اگر دو روایت بود(یجب اکرام العالم العدل. یحرم اکرام العالم الفاسق)معلوم نیست.
انقلاب نسبت و شاهد جمع
|
|
پیامهای این موضوع |
انقلاب نسبت و شاهد جمع - توسط سید علی - 30-بهمن-1391, 17:54
RE: انقلاب نسبت و شاهد جمع - توسط حاجی - 2-اسفند-1391, 12:44
|
موضوعات مشابه ... | |||||
موضوع | نویسنده | پاسخ | بازدید | آخرین ارسال | |
شمول یا عدم شمول "اوفوا بالعقود" نسبت به بیع جایز | Payam_Khajei | 4 | 274 |
6-بهمن-1402, 17:45 آخرین ارسال: Payam_Khajei |
|
عدم شمول تجاره عن تراض نسبت به عقد هبه | Payam_Khajei | 0 | 73 |
29-دي-1402, 18:44 آخرین ارسال: Payam_Khajei |
|
عدم شمول «اوفوا بالعقود» نسبت به بیع | میرزا مرتضی | 0 | 319 |
11-اسفند-1400, 23:17 آخرین ارسال: میرزا مرتضی |
|
لحاظ موضوع رئیسی در نسبتسنجی روایات و نقد این نظریه | هادی اسکندری | 0 | 1,103 |
10-بهمن-1398, 16:00 آخرین ارسال: هادی اسکندری |
|
مستندات روایی ملکیت محیی نسبت به زمین موات بالاصاله | هادی اسکندری | 0 | 923 |
26-دي-1398, 16:47 آخرین ارسال: هادی اسکندری |
|
عدم ملکیت محیی نسبت به زمین های موات بالاصاله | هادی اسکندری | 0 | 1,059 |
26-دي-1398, 01:00 آخرین ارسال: هادی اسکندری |
|
نکته علمی: شمول حدیث لاتعاد نسبت به جاهل مقصر ملتفت | فرهادی | 0 | 4,263 |
10-آذر-1393, 16:02 آخرین ارسال: فرهادی |