24-خرداد-1399, 06:04
اگر در همان روایاتی که تا قبل از غیبت به دست رسیده فحص شود و روایتی پیدا نشود می توان برائت جاری کرد زیرا یقین نداریم که نزد حضرت حجت تکلیف جدیدی هست.یاتی بدین جدید هم مستند متقنی ندارد
نسبت به تقریب مد نظر هم احتمال اهمیت ترخیص نسبت به الزام که نمی تواند برائت عقلی را ثابت کند صرفا احتمال است مثبت چیزی نیست بله نفی نمی توان کرد ولی با آن چیزی هم نمی توان اثبات کرد
نسبت به تقریب مد نظر هم احتمال اهمیت ترخیص نسبت به الزام که نمی تواند برائت عقلی را ثابت کند صرفا احتمال است مثبت چیزی نیست بله نفی نمی توان کرد ولی با آن چیزی هم نمی توان اثبات کرد