امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پذیرش تمام روایات تحف العقول با اصاله الحس
#5
(30-دي-1399, 16:58)مسعود عطار منش نوشته: بنده متوجه نشدم از کجای عبارت شها ت بر وثاقت روات استفاده شده. لطفا توضیح دهید.

ایشان فرموده تلقوا ما نقله الثقات عن السادات و این تطبیق بر کتاب خودشون هم میشه نمی خوان صرفا موعظه کنن در مقدمه ی کتاب حدیثی
پاسخ


پیام‌های این موضوع
RE: پذیرش تمام روایات تحف العقول با اصاله الحس - توسط عرفان عزیزی - 4-اسفند-1400, 10:07

موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  حاشیه بودن روایات و فقه شیعه بر فقه عامه Payam_Khajei 0 98 1-دي-1402, 15:08
آخرین ارسال: Payam_Khajei
  توضیح:  مراد از ابوبصیر در اسناد روایات haqiqi.1410 0 349 20-آبان-1402, 15:23
آخرین ارسال: haqiqi.1410
  رد قطعیت صدور تمام روایات کافی عرفان عزیزی 3 692 28-آذر-1401, 17:21
آخرین ارسال: haqiqi.1410
  درج روایات راوی موسی بن قاسم در کتاب او محمود رفاهی فرد 0 467 22-خرداد-1401, 12:25
آخرین ارسال: محمود رفاهی فرد
  شواهدی بر دقت ویژه ی مرحوم کلینی در نقل روایات محمود رفاهی فرد 5 807 6-ارديبهشت-1401, 00:41
آخرین ارسال: محمود رفاهی فرد
  ممنوعیت اخذ تمام روایات بنو فضال عرفان عزیزی 0 418 27-فروردين-1401, 13:08
آخرین ارسال: عرفان عزیزی
  تشخیص برخی روایات ابن ابی عمیر عرفان عزیزی 6 1,616 1-اسفند-1400, 10:18
آخرین ارسال: محمود رفاهی فرد
  تفاوت حدثنا و اخبرنا در روایات شیخ صدوق محمود رفاهی فرد 0 687 25-بهمن-1400, 13:10
آخرین ارسال: محمود رفاهی فرد
  وجه اضمار در روایات مهدی خسروبیگی 0 847 23-شهريور-1399, 20:49
آخرین ارسال: مهدی خسروبیگی
  روایات زراره در تهذیب سندی ندارد حسین . 2 1,616 23-شهريور-1399, 13:38
آخرین ارسال: السید

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان