2-مرداد-1400, 16:35
اتفاقا ظاهر اولیه ی عطف مغایرت است! بنابراین (رفع الرایة) امری غیر از ادعای امامت خواهد بود. ضمن اینکه این قبیل قرائن واقعا خیلی ضعیفند و اگر این احتمالات بخواهد اطلاق را خراب کند که عمده ی فقه روی هوا خواهد رفت!
البته این فقط یک روایت بود، روایاتی که تاکنون جمع آوری کردیم در طوائف مختلف به نظرم از پنجاه تا بیشتر می شد.
بنده از هرگونه هم اندیشی استقبال می کنم. حتما یک پل ارتباطی بزنید که این مناظره را برقرار کنیم.
با سپاس
البته این فقط یک روایت بود، روایاتی که تاکنون جمع آوری کردیم در طوائف مختلف به نظرم از پنجاه تا بیشتر می شد.
بنده از هرگونه هم اندیشی استقبال می کنم. حتما یک پل ارتباطی بزنید که این مناظره را برقرار کنیم.
با سپاس