21-خرداد-1401, 21:57
اماره!؟
فرض این هست که به عنوان مثال محکوم علیه مجتهد است و نظر او را تخطئه می کند !
مضافاً اینکه اشکال استاد این هست که اگر مثلا محکوم علیه فارغ از محل دعوا و التزام به آن ، سایر آثار را که خلاف نظر اجتهادی خودش است ، بار نکند ، راد علی الله حساب شود ؟ در حقیقت روایت اصلا در چنین مقامی نیست.
در مورد روایت هم ظاهر نظر برخی هست که مورد روایت شبهات موضوعیت هست و نه حکمیه.
فرض این هست که به عنوان مثال محکوم علیه مجتهد است و نظر او را تخطئه می کند !
مضافاً اینکه اشکال استاد این هست که اگر مثلا محکوم علیه فارغ از محل دعوا و التزام به آن ، سایر آثار را که خلاف نظر اجتهادی خودش است ، بار نکند ، راد علی الله حساب شود ؟ در حقیقت روایت اصلا در چنین مقامی نیست.
در مورد روایت هم ظاهر نظر برخی هست که مورد روایت شبهات موضوعیت هست و نه حکمیه.