1-آبان-1402, 07:20
بالاخره این سببیت حقیقی است نه فرضی و ذهنی.ربه عبارت دیگر ذهن حقیقتا از لفظ بهزمعنا انتقال پیدا می کند نه در عالم فرض و اعتبار.
مروری بر مسلک اعتبار در تبیین حقیقت وضع
|
|
پیامهای این موضوع |
مروری بر مسلک اعتبار در تبیین حقیقت وضع - توسط مسعود عطار منش - 26-مهر-1402, 17:12
RE: مروری بر مسلک اعتبار در تبیین حقیقت وضع - توسط Payam_Khajei - 29-مهر-1402, 10:01
RE: مروری بر مسلک اعتبار در تبیین حقیقت وضع - توسط مسعود عطار منش - 1-آبان-1402, 07:20
|