با چند نفر هم درباره این موضوع مقداری بحث کردیم.به خود دلیلتان اشکالی حلی به نظرمان نرسید.
منتها اشکالی نقضی دارد که موحوم شیخ هم آن را فرموده است.
دلیلتان به وسیله ظنونی که عدم حجیت آن ها قطعی است نقض می شود ظنونی مانند قیاس.
همچنین به وسیله ادله مطرح شده درباره عدم حجیت ظن مخصوصا آیات و روایات متواتره عام نقض می شود.
منتها اشکالی نقضی دارد که موحوم شیخ هم آن را فرموده است.
دلیلتان به وسیله ظنونی که عدم حجیت آن ها قطعی است نقض می شود ظنونی مانند قیاس.
همچنین به وسیله ادله مطرح شده درباره عدم حجیت ظن مخصوصا آیات و روایات متواتره عام نقض می شود.