امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
استناد آیت الله سیستانی مد ظله العالی به قرآن برای معنای ضرر
#4
در جواب آقای عزيزي : شاید فرمایش شما درست باشد ولی ممکن است این تفاوت تعبیری عرفیتش را بیشتر کمد یعنی علت و معلول با دو تعبیر باشد.
در جواب آقای خسرو بیگی : ظاهرا منظور از بی هدف صرفا برای در ضیق قرار دادن است یعنی اگر هم او را مجبور به ترک خانه میکنند برای اذیت اوست نه چیز دیگر، البته به نظر می رسد حالت معمول این نباشد بلکه این باشد که خانه را ترک کند تا از خانه بتوان استفاده کامل نمود.
پاسخ


پیام‌های این موضوع
RE: استناد آیت الله سیستانی مد ظله العالی به قرآن برای معنای ضرر - توسط مسعود عطار منش - 28-خرداد-1399, 14:28

موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  راهکار شهید صدر برای شناخت معنای حقیقی از مجازی در استعمالات مسعود عطار منش 0 20 22-ارديبهشت-1403, 11:16
آخرین ارسال: مسعود عطار منش
  مراجعه به استعمالات و نحوۀ تأثیر آن بر شناخت معنای حقیقی از مجازی مسعود عطار منش 1 89 10-ارديبهشت-1403, 16:39
آخرین ارسال: علی آمنی
  فوارق هشت‌گانۀ معنای حقیقی و مجازی مسعود عطار منش 0 51 8-ارديبهشت-1403, 20:44
آخرین ارسال: مسعود عطار منش
  علامیّت استحسان طبع دائمی برای معنای حقیقی مسعود عطار منش 0 58 1-ارديبهشت-1403, 13:55
آخرین ارسال: مسعود عطار منش
  روش شناخت استعمال بلا تعوّل به منظور کشف معنای حقیقی مسعود عطار منش 0 71 1-ارديبهشت-1403, 13:54
آخرین ارسال: مسعود عطار منش
  بررسی علامیّت تبادر برای معنای حقیقی مسعود عطار منش 0 52 26-فروردين-1403, 12:40
آخرین ارسال: مسعود عطار منش
  ناکارآمدی مسلک قرن اکید برای تحلیل وضع عام موضوع خاص مسعود عطار منش 0 117 3-فروردين-1403, 14:05
آخرین ارسال: مسعود عطار منش
  موارد نیاز نبودن تاء تأنیث برای صیغۀ مؤنث مسعود عطار منش 0 86 5-اسفند-1402, 08:13
آخرین ارسال: مسعود عطار منش
  اقتران طبیعت با حصۀ خاص و تأثیر این اقتران در معنای طبیعت مسعود عطار منش 0 79 26-بهمن-1402, 12:36
آخرین ارسال: مسعود عطار منش
  برهان آیت الله العظمی شبیری برای نادرست بودن انصراف دلیل از فرد نادر مسعود عطار منش 2 299 18-بهمن-1402, 18:52
آخرین ارسال: مسعود عطار منش

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان