25-آذر-1401, 21:33
فرمودید خدا می توانست ذهن بشر را طوری خلق کند که قطع و احتمال خلاف با هم جمع شوند
این حرف مانند اینست که گفته شود خدا می توانست یک شی با نقیضش یا ضدش را جمع کند.
این مطلب شما اساس ادراک بشر را تحت الشعاع قرار می دهد چون هر ادراکی هر چند بدیهی باشد احتمال دارد ناشی از ساختار ذهن ما باشد.
این حرف مانند اینست که گفته شود خدا می توانست یک شی با نقیضش یا ضدش را جمع کند.
این مطلب شما اساس ادراک بشر را تحت الشعاع قرار می دهد چون هر ادراکی هر چند بدیهی باشد احتمال دارد ناشی از ساختار ذهن ما باشد.