29-دي-1393, 14:09
(آخرین تغییر در ارسال: 30-دي-1393, 10:03 توسط حسین بن علی.)
دلالتی در این دو روایت خصوصا دومی نسبت به وقت فضیلت نیست بلکه تنها دلالت بر جواز آن دارد
اما اینکه فرمودید فضیلت عشاء تا ذهاب حمره است
وقت فضیلت مغرب تا آن هنگام .وشروع فضیلت عشاء از ذهاب حمره مغربیه تا ثلث لیل است که منافات با روایات هم ندارد(رجوع .عروه )
اما اینکه فرمودید فضیلت عشاء تا ذهاب حمره است
وقت فضیلت مغرب تا آن هنگام .وشروع فضیلت عشاء از ذهاب حمره مغربیه تا ثلث لیل است که منافات با روایات هم ندارد(رجوع .عروه )