3-اسفند-1393, 01:06
(آخرین تغییر در ارسال: 3-اسفند-1393, 01:19 توسط مهدی قنبریان.)
پاسخ به حسین بن علی:
نسبت به اشکال اولتان: توجه بفرمایید که روایت دوم برای اثبات مشقت موجود در آن زمان بیان شده است نه دلالت بر وقت فضیلت عشاء
اما اشکال دومتان: توجه بفرمایید بحث در ابتدای وقت فضیلت است نه انتهای آن، پس فتوای منقول از عروه غیر از بیان روایت مذکور (با فرض قبول استظهار فوق الذکر) است.
نسبت به اشکال اولتان: توجه بفرمایید که روایت دوم برای اثبات مشقت موجود در آن زمان بیان شده است نه دلالت بر وقت فضیلت عشاء
اما اشکال دومتان: توجه بفرمایید بحث در ابتدای وقت فضیلت است نه انتهای آن، پس فتوای منقول از عروه غیر از بیان روایت مذکور (با فرض قبول استظهار فوق الذکر) است.