9-بهمن-1396, 14:59
سلام و عرض ادب
به چه قرینه ای مدعی این هستید که با کثرت وجود، استهجانی در استعمال مطلق و اراده مقید نیست؟
به چه قرینه ای مدعی این هستید که با کثرت وجود، استهجانی در استعمال مطلق و اراده مقید نیست؟
شرط جدیدی برای مقدمات حکمت
|
|||
9-بهمن-1396, 14:59
سلام و عرض ادب
به چه قرینه ای مدعی این هستید که با کثرت وجود، استهجانی در استعمال مطلق و اراده مقید نیست؟
| |||
|
پیامهای این موضوع |
شرط جدیدی برای مقدمات حکمت - توسط meisam - 23-مرداد-1396, 23:09
RE: شرط جدیدی برای مقدمات حکمت - توسط 89194 - 9-بهمن-1396, 14:57
RE: شرط جدیدی برای مقدمات حکمت - توسط 89194 - 9-بهمن-1396, 14:59
RE: شرط جدیدی برای مقدمات حکمت - توسط مسعود عطار منش - 11-بهمن-1396, 15:22
|
موضوعات مشابه ... | |||||
موضوع | نویسنده | پاسخ | بازدید | آخرین ارسال | |
«اصول» عدم مرجعیت حکم عقل به حسن عدل و قبح ظلم برای همه ی گزاره های عقل عملی | a.p | 0 | 290 |
2-بهمن-1401, 23:55 آخرین ارسال: a.p |
|
نکته علمی: مثال روایی برای استعمال لفظ در اکثر از یک معنی | محمد خداپرست | 2 | 669 |
12-مرداد-1401, 18:54 آخرین ارسال: عرفان عزیزی |
|
لزوم تتبع در استعمالات برای فهم متون دینی | مسعود عطار منش | 1 | 773 |
8-آذر-1399, 17:22 آخرین ارسال: 1972392352 |
|
استدلالی ساده و روشن برای اثبات اجرای قاعده احتمال و محتمل در مطلوبیت و مصلحت فعل | ارادتمند آیت الله مکارم | 5 | 2,738 |
17-اسفند-1398, 18:54 آخرین ارسال: ارادتمند آیت الله مکارم |
|
اطلاق؛ وضع یا مقدمات حکمت؟ | رضا اسکندری | 3 | 7,346 |
8-اسفند-1396, 11:46 آخرین ارسال: مسعود عطار منش |
|
وضع لفظ برای ارواح معانی | م. مظفری | 0 | 4,054 |
6-آذر-1393, 16:36 آخرین ارسال: م. مظفری |