11-ارديبهشت-1399, 12:06
با عرض سلام
می شود به مطلب شما این گونه اشکال کرد که اطلاق قران در اینجا إبا از تقیید دارد
چون.اگر بخواهیم ان را مقید به جایی کنیم که این افراد طیب نفس دارند در حالی که با وجود طیب نفس دیگر اختصاص به این افراد ندارد و ایه در این فرض از باب النار حاره می شود که گفته شده مفید فایده نیست
لذا باید روایت را مقد کنیم در این حد که در مورد این افراد علم به طیب نفس شرط نیست الا این که عدم طیب نفسشان را ابراز کرده باشند .
می شود به مطلب شما این گونه اشکال کرد که اطلاق قران در اینجا إبا از تقیید دارد
چون.اگر بخواهیم ان را مقید به جایی کنیم که این افراد طیب نفس دارند در حالی که با وجود طیب نفس دیگر اختصاص به این افراد ندارد و ایه در این فرض از باب النار حاره می شود که گفته شده مفید فایده نیست
لذا باید روایت را مقد کنیم در این حد که در مورد این افراد علم به طیب نفس شرط نیست الا این که عدم طیب نفسشان را ابراز کرده باشند .