12-دي-1400, 01:31
با سپاس از مطلب دقیقتان، به نظر می رسد مسأله نیاز به تفصیلات بیشتری دارد.
اگر به نظر شما حقّ حاکمیّت یک اولویّت ثبوتی است، دیگر معنی ندارد این اولویّت قابل اجرا نباشد، زیرا این حقّ نوعی حاکم بر تمام ادلّه ی دیگر است که تصرف در امور دیگران را ممنوع می کند.
به نظر می رسد مقصود شما، تفکیک بین اصل ثبوت این حقّ، و انجام مقدمات لازم برای اجرای آن است.
در این صورت مطلب بعدیتان مفهوم نشد. اگر مقدّمه حرام شد، دیگر معنی ندارد به اصول سیاسی روز توجه کرد.
اگر به نظر شما حقّ حاکمیّت یک اولویّت ثبوتی است، دیگر معنی ندارد این اولویّت قابل اجرا نباشد، زیرا این حقّ نوعی حاکم بر تمام ادلّه ی دیگر است که تصرف در امور دیگران را ممنوع می کند.
به نظر می رسد مقصود شما، تفکیک بین اصل ثبوت این حقّ، و انجام مقدمات لازم برای اجرای آن است.
در این صورت مطلب بعدیتان مفهوم نشد. اگر مقدّمه حرام شد، دیگر معنی ندارد به اصول سیاسی روز توجه کرد.