20-آذر-1400, 10:13
حضرت امام رضوان الله تعالی علیه اشتغال در فرض شک در قدرت رو شاهد بر مبنای خطابات قانونیه میدونه، یعنی اگه قدرت شرط تکلیف هست که جای اشتغال نیست شک در اصل تکلیف و برائت جاريست، اما میبینیم علماء و عقلاء اشتغالی هستند پس معلومه شرط تنجزه نه تکلیف.
اگر استاد شبیری حفظهالله تعالی اشتغال رو در این فرض پذیرفته چطور جواب حضرت امام رو میدن؟
ممنون
اگر استاد شبیری حفظهالله تعالی اشتغال رو در این فرض پذیرفته چطور جواب حضرت امام رو میدن؟
ممنون