اگر در عرایض بنده دقت بفرمایید میبینید که لازم نیست بگیم بیشتر احکام مربوط به یک زمان خاصی بودند و برای ما نیست!
تمام سخن سر اثبات آن قاعدهای است که شما مدعی آن هستید: آن قاعده مبتنی بر ادلهای است که ما یصلح للقرینیت دارند و اطلاق آنها را نمیتوان ثابت کرد. وقتی اطلاقی نداشته باشند، قاعدهای در کار نیست. این مطلب را سابقاً در ذیل روایاتی که در مورد احادیث رایات مطرح کردید، عرض کردیم و پاسخی نفرمودید، حالا همان مطالب را در یک صفحهی دیگر ذکر میکنید و باز هم اشکالی که مطرح شده بود را پاسخی ندادهاید.
اما در مورد روایت حسین بن خالد -علاوه بر این که روایت مذکور خود مؤید کلام حقیر است که امام رضا ع در این باره چیزی نفرمودند و صرفاً به سؤالی دربارهی روایت امام صادق ع پاسخ دادند- لطفاً دلالت روایت را توضیح دهید تا ببینیم چطور بر مدعای شما دلالت دارد؟ بفرمایید امام رضا ع چه چیزی را در کلام امام صادق ع رد و چه چیزی را ثابت کردند؟
تمام سخن سر اثبات آن قاعدهای است که شما مدعی آن هستید: آن قاعده مبتنی بر ادلهای است که ما یصلح للقرینیت دارند و اطلاق آنها را نمیتوان ثابت کرد. وقتی اطلاقی نداشته باشند، قاعدهای در کار نیست. این مطلب را سابقاً در ذیل روایاتی که در مورد احادیث رایات مطرح کردید، عرض کردیم و پاسخی نفرمودید، حالا همان مطالب را در یک صفحهی دیگر ذکر میکنید و باز هم اشکالی که مطرح شده بود را پاسخی ندادهاید.
اما در مورد روایت حسین بن خالد -علاوه بر این که روایت مذکور خود مؤید کلام حقیر است که امام رضا ع در این باره چیزی نفرمودند و صرفاً به سؤالی دربارهی روایت امام صادق ع پاسخ دادند- لطفاً دلالت روایت را توضیح دهید تا ببینیم چطور بر مدعای شما دلالت دارد؟ بفرمایید امام رضا ع چه چیزی را در کلام امام صادق ع رد و چه چیزی را ثابت کردند؟