20-آبان-1399, 19:57
(20-آبان-1399, 00:50)خیشه نوشته: پس شما بفرمایید که نسبت به نماز و ازاله نجاست هم پر واضح است که اگر کسی ازاله نکرد و رفت نماز خواند و در حال خشوع و خضوع د رمقابل پرودگار بود و ......... امر داشته است و مقبول هست. اگر بخواهید این را انکار کنید که دیگر هیچ. ما الفارق بین القران و الصلات
سلام دقت بفرما که بحث در مورد مستحبات بود؛ اتفاقا خود ناقل محترم پذیرفت؛ عجیبه که شما نمیپذیرید، دقت کن مراد حقیر در باب مستحبات بود نه ازاله؛ یعنی شما آن مثال عرفی تلاوت قرآن تا صبح را اذعان نمی فرمایید؟ عجبا