22-آبان-1399, 00:46
اولا ملاک در سلسله علل است و امر در سلسله معلول است. گاهی اوقات از معلول به علت میرسند و گاهی اوقات از علت به معلول میرسند
ثانیا مناقشه در مثال نکنید. مطلب علمی اگر دارید مطرح کنید. شما فرض کنید که از لحاظ سندی اشکالی ندارند
ثالثا تزاحم استحباب دعای عرفه و استحباب روزه گرفتن برای کسی که ضعف دارد.
ثانیا مناقشه در مثال نکنید. مطلب علمی اگر دارید مطرح کنید. شما فرض کنید که از لحاظ سندی اشکالی ندارند
ثالثا تزاحم استحباب دعای عرفه و استحباب روزه گرفتن برای کسی که ضعف دارد.