13-اسفند-1396, 01:22
اگر طبق نقل دوستمون از استاد محفوظی دلیلی بر حرمت سقط جنین قبل از ولوج روح نداشته باشیم، به نظر حقیر تفصیل استاد شهیدی حفظه الله وجیه خواهد بود.
ولی در صورتی که دلیلی بر منع داشته باشیم اگر این دلیل همان دلیل حرمت سقط جنین بعد از ولوج روح هم میباشد پس چرا قائل به تفصیل میشوید و اگر دلیلی غیر از آن دلیل است آن دلیل چیست؟
بنده که وجه تفصیل استاد معظم حفظه الله رو متوجه نشدم.
ولی در صورتی که دلیلی بر منع داشته باشیم اگر این دلیل همان دلیل حرمت سقط جنین بعد از ولوج روح هم میباشد پس چرا قائل به تفصیل میشوید و اگر دلیلی غیر از آن دلیل است آن دلیل چیست؟
بنده که وجه تفصیل استاد معظم حفظه الله رو متوجه نشدم.
اللهم عجل لولیک الفرج