13-دي-1399, 20:25
(12-دي-1399, 11:36)مسعود عطار منش نوشته: ایشان بعنوان شاهد بر این که ََمفعول رایت همان نجاست نیست بلکه کلی (شیئا من النجاسه) است لذا معلوم نیست لباسش در نماز نجس بوده باشداینکه حضرت استاد فرموده اند معلوم نیست لباسش در نماز نجس بوده باشد کلام عجیبی است زیرا در خود روایت آمده «تغسله»یعنی بعد از نماز معلوم می شود که لباسی که با آن نماز خوانده نجس بوده ولی حضرت میفرماید نیاز به اعاده صلات نیست و تعبیر «لانک کنت علی یقین» این برای جواز دخول در صلات بوده اما اینکه صلاتش نیاز به اعاده ندارد به خاطر «لاتعاد» است چون نجاست خبثی است اعاده ندارد در هر صورت لباسی که نماز در آن خوانده شده قطعا نجس بوده است.