شیخ رضوان الله تعالی علیه در مواردی که حکم با هيئت بیان میشود می فرماید چون هیئت معنای حرفی و لذا جزئی هست قید به ماده میخوره نه به هیئت، ولی در مواردی که حکم با معنای اسمی بیان بشه این مشکل اصلا وجود نداره، و حکم مشروط رو ظاهراً می پذیره، و استصحاب تعلیقی هم در همین موارد هست که حکم معلقه. و الا اگر حکم فعلی و منجز باشه که از بحث خارجه.
هر چند در ذهنم هست که بعضی قائلند که واجب مشروط شیخ رضوان الله تعالی علیه غیر واجب معلق صاحب فصول رضوان الله تعالی علیه هست.
هر چند در ذهنم هست که بعضی قائلند که واجب مشروط شیخ رضوان الله تعالی علیه غیر واجب معلق صاحب فصول رضوان الله تعالی علیه هست.