15-اسفند-1399, 19:39
تشکر بابت توضیحات و وفقک الله سبحان لمرضاته
باید فکر کرد که چه چیزی به ذهن مبارک این دو بزرگوار دام ظلهما بوده و این دقتی است که نمیدونم به ذهن دیگران هم رسیده یا خیر.
ولی ذهن قاصر حقیر تصدیق نمیکنه و ذهن ساذج و عرفی شاید به این دوران نمیرسه و راحت میگه میدونم این قسمت منظورش نیست و دیگه اصلا به ذهنش نمیرسه که حالا ممکنه اصلا شبهه حکمیه رو مد نظر نداشته نه فقط یک حالت خاص آن به نحوی که نشه به اطلاق تمسک کرد برای نفی احتمال دوم.
باید فکر کرد که چه چیزی به ذهن مبارک این دو بزرگوار دام ظلهما بوده و این دقتی است که نمیدونم به ذهن دیگران هم رسیده یا خیر.
ولی ذهن قاصر حقیر تصدیق نمیکنه و ذهن ساذج و عرفی شاید به این دوران نمیرسه و راحت میگه میدونم این قسمت منظورش نیست و دیگه اصلا به ذهنش نمیرسه که حالا ممکنه اصلا شبهه حکمیه رو مد نظر نداشته نه فقط یک حالت خاص آن به نحوی که نشه به اطلاق تمسک کرد برای نفی احتمال دوم.